Aktuális híreink

A Honda új technológiákat vet be

2018. December 18. 06:49
A Honda új technológiákat vet be

A Honda új technológiákat vet be, hogy könnyebbé, kényelmesebbé tegye a munkavégzést, valamint csökkentse a környezetszennyezést és életeket mentsen

A Honda visszatér a 2019. január 8 és 11. között zajló CES-re, hogy bemutassa az emberek hétköznapjait megkönnyítő újításait. Bemutatásra kerülnek a tisztább, biztonságosabb és élhetőbb világért létrehozott, a robotikához, a közlekedéshez, az energiagazdálkodáshoz és a hálózatba kapcsolt járművekhez fűződő innovációk. Nagyszabású bemutatón csodálhatják meg a látogatók az élménytelibb és biztonságosabb közlekedést célzó, vadonatúj Honda Passport működését, miként itt debütál „élesben” a Honda mérnökei által megálmodott, kategóriateremtő Honda Autonomous Work Vehicle is. A társaság üzleti és technológiai partnerei rálátást nyerhetnek a Honda szerteágazó fejlesztési folyamataira, egyszersmind új területekre terjeszthetik ki együttműködésüket. Mindemellett arra buzdítják leendő partnereiket, hogy a keressék fel a Las Vegas Convention Center North Hall 7900-as kiállítási területén fellelhető Honda-standot.
 
Itt jelen lesznek a Honda Szilícium-völgyben működő K+F központjának munkatársai is, hogy a közönség elé tárják a startup-cégekkel és nagyvállalatokkal végzett munka eredményeit, melyeket többek között a Honda Developer Studio és a Honda Xcelerator innovációs programok révén értek el. Ezen programok célja, hogy közösen ismerjék fel és fejlesszék tökélyre a jövő technológiáit, ezzel is hangsúlyozva, hogy a társaság elkötelezett az úgynevezett nyílt innováció mellett.
 
- Olyan elkötelezett szakembereket keresünk, akik csatlakozni szeretnének hozzánk, és részt vennének a könnyed használatot elősegítő, úgynevezett felhasználói tesztekben. A CES-en megjelenő, lehetséges B2B-partnerek tömege kiváló terep az ilyen együttműködésekhez - nyilatkozta Nick Sugimoto, a Honda Innovations elnök-vezérigazgatója. - Új szintre emeljük a mobilitást, elvégre a nyílt innováció segítségével jobban igazodhatunk a különféle életstílusú emberek igényeihez, egyben nagy lépést tehetünk az általunk elképzelt, élhetőbb világ és a balesetmentes közlekedés megvalósítása felé - tette hozzá.
 
A 2019. évi CES-en a következő Honda-fejlesztések lesznek láthatóak
 
Honda Autonomous Work Vehicle: Még hatékonyabb munkavégzés
Valós élethelyzetekben mutatkozik be a Honda Autonomous Work Vehicle prototípusa, szemléltetve, hogy a négykerekű ATV-k miként kombinálhatók az egyre kifinomultabb autonóm technológiákkal. A Honda tengerentúli K+F központjában tervezett koncepció célja, hogy hatékonyabbá, egyszersmind biztonságosabbá tegye a kereskedelemben és szolgáltatóiparban végzett munkákat, ezáltal hathatós segítség lehet az építkezéseken, a mezőgazdaságban dolgozóknak, sőt a katasztrófavédelem emberei is nagy hasznát vehetik sérültek felkutatásánál vagy tűzoltásnál. Ez az eszköz garantáltan eljut a legelhagyatottabb helyekre is, hiszen a Honda kiforrott ATV-alvázára épül, és a három évtizede folyamatosan tökéletesített, elpusztíthatatlan négykerékhajtása pedig könnyedén megbirkózik a kemény terepekkel. Tájékozódása minden eddiginél kifinomultabb, ugyanis GPS- és szenzoralapú rendszerével szinte bármilyen környezetben otthonosan mozog. Természetesen az sem okoz gondot, ha sok-sok felszereléssel megpakolva vetik be, tekintve, hogy a járműre rögzített sínekkel csaknem a végtelenségig bővíthető szállítókapacitása.
 
Idén már ízelítőt kaphattunk a vállalat önvezető járműveinek választékából, ugyanis a 2018-as CES-en jelen volt a 3E-D18 kódnév alatt futó tanulmány, amit azóta számtalan bétatesztnek vetettek alá. Nem is csoda hát, hogy remekül vizsgázott Észak-Karolina hatalmas napelemparkjaiban és a kaliforniai mezőgazdasági kutatóintézetben, miként a coloradói erdőtüzeknél is. Most azért keres további partnereket a Honda, hogy az új résztvevők támogatásával bővíthesse az Autonomous Work Vehicle felszereltségét, ezáltal még sokoldalúbbá váljon a jármű. Továbbá olyan társaságokat szeretnének felkutatni, melyek hasznosíthatják a négykerekűt, és szívesen látják az autonóm technológiák és érzékelők területén jártas szakembereket, akikkel közösen fokozhatnák a gép terepképességeit és önállóságát. A vállalatok és fejlesztőpartnerek jelentkezését az alábbi e-mail címen várják: awv@hra.com.
 
SAFE SWARMÔ: A biztonságosabb vezetésért
A SAFE SWARMÔ koncepcióban testet ölt a Honda mérnökeinek álma – kommunikálnak a járművek, harmonikusabbá és zökkenőmentesebbé válik közlekedés és megszűnnek a balesetek. Ezúttal a természetből merítettek ihletet a Honda K+F központjában dolgozó fejlesztők, így született meg az egyedülálló SAFE SWARMÔ koncepció. Céljuk nem más volt, mint hogy a vezeték nélküli kapcsolattal összekötött járművek akadálytalanul, hatékonyan és balesetmentesen érjenek célba, s mozgásuk olyan harmonikus legyen, akárcsak egy halrajé. A V2X, azaz a jármű és minden egyéb résztvevő közötti kommunikációra épülő SAFE SWARMÔ lehetővé teszi, hogy autónk megossza helyzetét, sebességét és haladási irányát más kocsikkal, illetve a forgalomtechnikai eszközökkel. Így már könnyedén elkerülhetőek a veszélyes forgalmi helyzetek, valamint a biztonságos célba érést veszélyeztető úthibák, mert a sofőr - vagy a kocsit irányító önvezető rendszer - a legbiztonságosabb módot választja az ütközés elkerülésére, méghozzá úgy, hogy a körülötte haladókat nem veszélyezteti hirtelen manőverrel. A Honda szakemberei szentül hisznek abban, hogy a vezeték nélküli kapcsolatnak köszönhetően biztonságosabbá válik a közlekedés, jelentősen csökken a balesetek száma, legfőbb törekvésük pedig az, hogy egyetlen összeütközés se történjen az utakon.
 
Ebben kiemelt szerep jut a Honda SAFE SWARM-nakÔ, tudniillik a kapcsolódó rendszer folyamatosan pásztázza a jármű környezetét, és megelőző lassítással, mi több, sávváltással is hozzájárulhat a folyamatos és biztonságos haladáshoz. Ráadásul a jármű érzékelőitől, illetve a forgalomtechnikai eszközökből érkező jeleket is hasznosítja, és az összes adat figyelembe véve cselekszik, illetve tájékoztatja a vezetőt.
 
A SAFE SWARMÔ korábbi demonstárcióját követően előbb zártpályás teszteken, majd az Ohióban működő, 53,1 km hosszú, kifejezetten V2X-próbákhoz létrehozott, 33 Smart Mobility Corridor, azaz 33 mérföldes mobilitási okosfolyosó névre keresztelt szakaszon tették próbára a forradalmi technikát. Hogy a SAFE SWARMÔ tesztjei minél gyorsabban és hatékonyabban folyjanak, a Honda szeretne további együttműködő partnereket bevonni - elsősorban intelligens közlekedési rendszerekre (ITS) és hálózatba kapcsolt, automatizált járművekre (CAV) szakosodott vállalatokat, fejlesztőket várnak standjukra.
 
 
 
Robotika: Az emberek életminőségének javítása
Számos új robotikai fejlesztéssel rukkolt elő a Honda, melyek célja, hogy a jövőben automatizált gépek támogassák az embereket, illetve segítsék őket lehetőségeik maximális kihasználásában.
 
A Honda P.A.T.H. Bot (Predicting Action of the Human, magyarul „emberi tevékenységek megjósolása”) néven beharangozott robot bámulatosan ügyesen, észrevétlenül, magabiztosan suhan az utcákon, anélkül hogy zavarná a járókelőket. Mesterséges intelligenciára épülő vezérlőegysége kamerák és érzékelők segítségével azonosítja környezetét, és az akadályokat tudatosan kikerülve, mindig a legoptimálisabb útvonalon halad. A Honda ennek kapcsán olyan együttműködő feleket keres, akikkel valós élethelyzetekben tesztelhetné a P.A.T.H. Bot képességeit.
 
Emellett bemutatkozik a robotikai fejlesztéseket elősegítő, új program is, a Honda RaaS Platform (Robotics as a Service, magyarul: robotok segítő szerepben). Az új szoftverplatform - az általános funkciókon túl - olyan elemeket is tartalmaz, mint az adattárolás és -megosztás, kommunikációvezérlés, állapotváltozások kezelése, valamint a robotok közötti egyműködés kezelése API*2 interfésszel vagy SDK*3 fejlesztőkészlettel. Ezt a programot azért hívták életre, hogy zökkenőmentesen integrálják a robotokat a hétköznapokba, amihez elengedhetetlen az automatizált rendszerekkel, eszközökkel és alkalmazásokkal foglalkozó szakemberek közötti szabad információáramlás. A Honda nem titkolt törekvése, hogy a megvalósításhoz további társakra leljen, így főként robotikában jártas eszközfejlesztők jelentkezését várják.
 
A vállalat CES-standjának egyik főszereplője a szabad irányválasztást biztosító Honda Omni Traction Drive System mechanikai rendszer. Ez már ismerős lehet a látogatóknak, hiszen ez teljesít szolgálatot a Honda önműködően egyensúlyozó személyi közlekedési eszközében, az Uni-CUB-ban is.
 
Mivel a mechanizmus szabadon alkalmazható önvezető járművekben, a Honda már meg is kezdte az együttműködést több társasággal, hogy közösen megreformálják a közlekedést, illetve a személy- és teherszállítást. Elsőként a japán Nidec-Shimpo Corporation hasznosította a fenti technikát és a Hondával együttműködve építette be az S-CART névre keresztelt, automatizált járművébe.
 
Vezeték nélküli V2G, azaz hálózati töltés: Hatékony CO2-csökkentéssel a magasabb használati értékért
Szintén a CES-en mutatkozik be a Honda Wireless Vehicle-to-Grid (V2G) nevű, kétirányú energiagazdálkodási rendszere. A megoldás kettős előnnyel kecsegtet, hiszen csökkentheti a CO2-kibocsátást, miközben javítja a tulajdonosok életminőségét.
 
Köztudott, hogy az elektromos hajtású járművek (EV) egyre növekvő népszerűsége új kihívások elé állítja a villamosenergia-hálózatok fenntartóit, és oda vezethet, hogy az áramszolgáltatók nagyobb hányadban kényszerülnek nem megújuló energiaforrások használatára, ami magától értetődően növeli a környezetszennyezést. Nagyszerű felismerés, hogy a járművek akkumulátorai ideiglenes energiatárolóként is szolgálhatnak, és segíthetnek fenntartani a megtermelt áram és a felhasználók pillanatnyi igényei közötti egyensúlyt. Ebből fakad, hogy a Honda EV-k tulajdonosai részt vehetnek a V2G-programban, azaz visszatérítést kaphatnak a szolgáltatóktól a hálózatból felvett és/vagy oda feltöltött áramért cserébe.
 
Vitathatatlan előny, hogy a rendszerhez nincs szükség hagyományos kábelekre, így sokkal egyszerűbben, könnyebben használható. Elég, ha a sofőr leparkol autójával a meghatározott helyre, és a kocsi alatt található eszköz máris elkezdi feltölteni az akkumulátorokat vagy felveszi a bennük tárolt energiát. Ez a forradalmi, kétirányú töltőrendszer a Honda és a vezeték nélküli energiaátvitel területén úttörőnek számító WiTricity közös fejlesztése. Nem kérdés, hogy a Honda V2G-rendszere rendkívül hatékony eszköz a villamosenergia-hálózat egyensúlyának fenntartásában, mivel képes felvenni a megtermelt, de fel nem használt áramot, emellett visszatáplálással támogathatja a szolgáltatót, ha a pillanatnyi áramfelvétel meghaladja a rendelkezésre álló mennyiséget. A Honda szeretné, ha az eszköz mielőbb a hétköznapi közlekedés és élet részévé válna, ezért az áramtermelésben, illetve -értékesítésben érdekelt vállalatok jelentkezését várja a további együttműködéshez.
 
Honda-fejlesztések: Együttműködési támogatások
A Honda Innovations szorosan együttműködik különböző startup-cégekkel, valamint nagyvállalati partnerekkel, hogy a Honda Developer Studio és a Honda Xcelerator segítségével élvonalbeli termékekkel, illetve szolgáltatásokkal rukkoljanak elő.
 
Ide tartozik, hogy egy premiernek is szemtanúi lehetnek a CES-re látogató vendégek, ugyanis a Honda Developer Studiója a vadonatúj, 2019-es Honda Passporton mutatja be, milyen új lehetőségeket és élményeket tartogat a továbbfejlesztett Honda Dream Drive. Éveken át tökéletesített projektjükhöz társult a jól ismert Dream Works Animation is, és a két cég közösen mutatta be a 2017-es CES-en a jármű mozgásával szinkronizált, virtuális valóságon alapuló Honda Dream Drive-ot. Azóta persze jelentősen bővült a Honda Dream Drive platform, ennek eredményeként egyre több funkcióval büszkélkedhet, beleértve a sofőröknek és utasaiknak nyújtott szolgáltatásokat.
 
Honda Dream Drive: Driver azt mutatja be, hogy miként fejlődött tovább a Honda 2017-ben bemutatott „autós fizetési rendszere”. Ezzel a kocsi utasai asztalt foglalhatnak kedvenc éttermükben, egy mozdulattal kifizethetik a parkolódíjat, tankolásukat vagy útközben megrendelt termékeiket, sőt megoszthatják, hogy éppen merre járnak - ez mind a Honda hálózatba kapcsolt járművéhez társított mobilfizetésen keresztül zajlik. Honda Dream Drive: Passenger, ami kifejezetten sokrétű is, mivel az utasok saját telefonjukon keresztül hozzáférhetnek a különféle játékokhoz, filmekhez és utazáshoz kötődő alkalmazásokhoz, ugyanakkor kezelhetik a rádiót is vagy szabályozhatják az utastér hőmérsékletét. Szintén a 2019-es újítások közé tartozik, hogy a még megbízhatóbb és szerteágazóbb Honda Dream Drive platform által lehetőség nyílik a felhasználók jutalmazására. Hogy a szolgáltatás minél tökéletesebbé váljon, a szórakoztatóipar legjobbjaival társult a Honda, és közösen tökéletesítették a 2019-es CES-en debütáló, új Honda Dream Drive-ot.
 
A Honda Xcelerator lehetőséget nyújt arra, hogy a gyár minél szorosabbra fűzze kapcsolatait az USA-ban, illetve a világszerte működő startup-cégekkel, és közösen fejlessze vezetéssegítő rendszereit az olyan nagynevű vállalkozásokkal, mint például a Noveto Systems vagy a Perceptive Automata. A Honda Xcelerator és a Noveto például közösen mutatja be a 3D-hangzáson alapuló találmányt, a Noveto Smart Audio™-t. Az újdonság vitathatatlan előnye, hogy precízen irányított hangokkal intuitív jelzéseket küldhet a vezetőnek, akihez úgy jut el az információ, hogy egy pillanatra sem veszi le a tekintetét az útról. Ezáltal rendkívül gyorsan értesülhet az érzékelők által felfedezett, holttérben haladó járművekről vagy személyekről, miként a navigálás is sokkal egyszerűbbé, ösztönösebbé válik.
 
Nem tétlenkedtek a Perceptive Automata szakemberei sem, ők szintén a Honda Xceleratornak köszönhetően hozták tető alá a 2019-es CES-en debütáló, biztonságos és zökkenőmentes közlekedést szolgáló műszaki megoldásukat, mely egyaránt segítheti a hús-vér sofőröket és az önvezető járműveket. A cégről érdemes tudni, hogy kutatásaik eredményeként ma már emberi, ösztönös tulajdonságokkal felruházott önvezető járművekkel büszkélkedhetnek. Gépeik már csak azért is egyedülállóak, mert valós idejű adatok elemzésével értékelik ki a körülöttük haladó gyalogosok, kerékpárosok és sofőrök pillanatnyi habitusát, lelkiállapotát. A CES-en megjelenő vendégek interaktív bemutatókon keresztül nyerhetnek betekintést a fenti Honda Xcelerator-együttműködések eredményeibe.
 
A Honda arra biztatja leendő üzleti és technológiai partnereit, hogy keressék fel a cég honlapját, ahol részletesen megismerkedhetnek új fejlesztéseikkel: https://global.honda/innovation/CES/2019.html


deneme bonusu veren bahis siteleri online casino siteleri 1xbet mobil poker siteleri rulet oyna bonanza siteleri
deneme bonusu veren siteler
casino siteleri
pendik escort
bahis siteleri
deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler
Desi bengali bhabhi homemade xxx sex mms Petite teen hard fucking interracial sex Cute teen blonde has kinky anal sex in thigh high stockings
Deneme bonusu veren siteler
1xbet giriş
ataşehir escort sultanbeyli escort
Deneme bonusu veren siteler
https://joyfulantidotes.com/
tedxpenn.com
tipobet yeni giriş
deneme bonusu veren siteler
deneme bonusu veren siteler
deneme bonusu veren siteler
deneme bonusu veren siteler
venüsbet
bahis siteleri
sweet bonanza
casino siteleri
superbetin
betsat deneme bonusu veren siteler
çevrimsiz bonus veren siteler casino siteleri casino siteleri canlı casino
en iyi casino siteleri
deneme bonusu veren siteler
casibom