KKV-k ügyfélközpontú innovációját segítő digitális eszközök, Erasmus+ projekt


Az Ipartestületek Országos Szövetsége a Hanza Parlamenttel közösen, meghívja Önt a
KKV-k ügyfélközpontú innovációját hogyan segítheti a digitális eszköztár
programsorozatra.

 

A sorozat célja képzések keretében bemutatni azokat a digitális módszereket, eszközöket, amelyek a KKV-kat segíthetik az ügyfél-központú innovációs képességük fejlesztésében.
A projekt be szeretné mutatni, hogy a digitalizáció, annak napi gyakorlata milyen új felületeket biztosít egy vállalkozás számára, hogy a saját szakmáján belül a fogyasztókkal szélesebb körben kapcsolatba tudjon kerülni, jobban mérni tudja a fogyasztói igényeket és az ügyfelei igényeit megismerve az ügyféligényeket jobban be tudja építeni saját tevékenységébe, miáltal a vállalkozás versenyképesebbé válik.
A projektben az IPOSZ-n kívül német, dán, lengyel partnerszervezetek, valamint magyar részről a Miskolci Egyetem vesznek részt. A Hanza Parlament mellett különösen figyelemre méltó a német országos hálózattal rendelkező hamburgi Világgazdaság Kutatóintézet jelenléte.
A projektben az IPOSZ a következő két területen vesszük át nyugati partnerek képzőanyagait, azokat adaptáljuk, majd mentorálással egybekötött képzéseket tartunk:

- Hogyan érdemes fejleszteni és erősíteni a KKV-k digitális kompetenciáit.

- Digitális alapokon nyugvó ügyfélközponti innováció megvalósítása a KKV-knál.

Az első képzésünk hamarosan elindul!
Ügyfél-élmény, ügyfél-bizalom: alakítsunk ki jól működő digitális vevőszerző ügyfélszolgálatot!
Ez a képzés ennek a hasznos célnak a teljesítésére vállalkozik.

 

A képzés lebonyolítása, fázisai:

 1.         1,5 nap interaktív ismeretátadás

Az első workshop célja és feladata a digitális ügyfélközpontú innovációval kapcsolatos tudástranszfer lehetővé tétele,

  • közös tudásalapot teremteni a képzésben résztvevők között a globális és nemzetközi piaci lehetőségekről.
  • közös tudásalapot teremteni a digitális innovációval kapcsolatban
  • ismereteket teremteni a nemzetközi digitális fizetési rendszerekkel kapcsolatban
  • tudás létrehozása a holnap vásárlóiról – z generáció.

A 1,5 napos workshop során a résztvevők megismerik (általában tudományos alapú) és digitális kísérleti-modelleket (prototípus) és a projekthez kapcsolódó kutatások eszközeit a problémák strukturálására és megoldására, és megtanulják ezeket alkalmazni. Ennek célja, hogy egy közös koncepcionális alapot teremtsen a későbbi továbbképzéshez.

2.           Mentorálási időszak

az egyedi vállalati projektek azonosításának, megvalósításának segítése, nyomon követése, továbbfejlesztése
Ebben a részben a résztvevőknek az a feladata, hogy az első részben megszerzett tudást alkalmazzák, saját gyakorlatukat kialakítsák vállalkozásukban. A fenntartható tanuláshoz szükséges, hogy megtervezzék, végrehajtsák, értékeljék, kritikusan reflektálják és dokumentálják a saját projektjüket, tevékenységeiket annak érdekében, hogy a helyszínen javítsák a helyzetet az „itt és most” keretfeltételei között.
Ez a fázis kb. 12 hetet vesz igénybe, amikor a trénerek/tanácsadók szakmai tanácsaikkal kísérik és támogatják a vállalkozásoknál zajló folyamatokat. Elvileg a résztvevőknek maguknak kell alkalmazniuk és megvalósítaniuk az 1. részben megszerzett tudást. Általában azonban tanácsra és támogatásra van szükségük ahhoz, hogy a képzés 1. részében megszerzett tudást a valós helyszíni körülmények között megfelelően alkalmazni tudják, és a saját projektjüket sikerre vigyék.


3.            1,5 nap interaktív foglalkozás

a résztvevő vállalkozások által elért projekt eredmények bemutatása, szakmai értékelése, meglévő tervek aktualizálása
A záró, konklúziós workshopon szó esik többek közt
  • Emberi erőforrás koncepcióról
  • Hogyan segítheti a digitalizáció a napi munkát
  • Hogyan segítheti a digitalizáció az értékesítést?
  • Hogyan segítheti a digitalizáció és az innováció a menedzsmentet
  • Hogyan segítheti a digitalizáció a stratégiai tervezést
  • Hogyan tudják/kell folytatni a tanulók saját projektjüket/cégüket/vállalkozásukat

  

Időzítés

1. fázis            2022. április

2. fázis            2022. április-május-június

3. fázis            2022. június

 

A képzés formája

Az 1. fázis, az első 1,5 napos interaktív foglalkozás Pécsen személyes formában kerül megrendezésre.

A 2. fázis magában foglal egy vagy több vállalati találkozást is, erre személyesen is sor kerülhet.

A 3. fázis reményeink terveink szerint szintén személyes képzési formában Pécsen fog megvalósulni.

 

A képzés költsége

A képzésen való részvétel ingyenes, de előzetes regisztrációhoz kötött.

 

Jelentkezés

A képzésre az alábbi email címen lehet jelentkezni: rettich@iposz.hu . A sikeres jelentkezésről a szervezők visszajelzést küldenekJelentkezési határidő: 2022. március 28.