KKV-k ügyfélközpontú innovációját segítő digitális eszközök, Erasmus+ projekt


Az Ipartestületek Országos Szövetsége a Hanza Parlamenttel közösen, meghívja Önt a
KKV-k ügyfélközpontú innovációját hogyan segítheti a digitális eszköztár
programsorozatra.

 

A sorozat célja képzések keretében bemutatni azokat a digitális módszereket, eszközöket, amelyek a KKV-kat segíthetik az ügyfél-központú innovációs képességük fejlesztésében.
A projekt be szeretné mutatni, hogy a digitalizáció, annak napi gyakorlata milyen új felületeket biztosít egy vállalkozás számára, hogy a saját szakmáján belül a fogyasztókkal szélesebb körben kapcsolatba tudjon kerülni, jobban mérni tudja a fogyasztói igényeket és az ügyfelei igényeit megismerve az ügyféligényeket jobban be tudja építeni saját tevékenységébe, miáltal a vállalkozás versenyképesebbé válik.
A projektben az IPOSZ-n kívül német, dán, lengyel partnerszervezetek, valamint magyar részről a Miskolci Egyetem vesznek részt. A Hanza Parlament mellett különösen figyelemre méltó a német országos hálózattal rendelkező hamburgi Világgazdaság Kutatóintézet jelenléte.
A projektben az IPOSZ a következő két területen vesszük át nyugati partnerek képzőanyagait, azokat adaptáljuk, majd mentorálással egybekötött képzéseket tartunk:

- Hogyan érdemes fejleszteni és erősíteni a KKV-k digitális kompetenciáit.

- Digitális alapokon nyugvó ügyfélközponti innováció megvalósítása a KKV-knál.

A második képzésünk 2022. október 26-27-én tartjuk!

Vevőközpontú innováció!

Miképp tudjuk az ügyfelek elvárásait, jelzéseit beépíteni a vállalkozás termék- és szolgáltatás fejlesztésébe.

Legjobb gyakorlatok, digitális megoldások

 

Részletes programot és a jelentkezési információkat megtalálják az esemény plakátján.
vevokozpontu_plakat_okt_26_27 3
vevokozpontu_plakat_okt_26_27 3



Az első képzésünk hamarosan elindul!
Ügyfél-élmény, ügyfél-bizalom: alakítsunk ki jól működő digitális vevőszerző ügyfélszolgálatot!
Ez a képzés ennek a hasznos célnak a teljesítésére vállalkozik.

 

A képzés lebonyolítása, fázisai:

 1.         1,5 nap interaktív ismeretátadás

Az első workshop célja és feladata a digitális ügyfélközpontú innovációval kapcsolatos tudástranszfer lehetővé tétele,

  • közös tudásalapot teremteni a képzésben résztvevők között a globális és nemzetközi piaci lehetőségekről.
  • közös tudásalapot teremteni a digitális innovációval kapcsolatban
  • ismereteket teremteni a nemzetközi digitális fizetési rendszerekkel kapcsolatban
  • tudás létrehozása a holnap vásárlóiról – z generáció.

A 1,5 napos workshop során a résztvevők megismerik (általában tudományos alapú) és digitális kísérleti-modelleket (prototípus) és a projekthez kapcsolódó kutatások eszközeit a problémák strukturálására és megoldására, és megtanulják ezeket alkalmazni. Ennek célja, hogy egy közös koncepcionális alapot teremtsen a későbbi továbbképzéshez.

2.           Mentorálási időszak

az egyedi vállalati projektek azonosításának, megvalósításának segítése, nyomon követése, továbbfejlesztése
Ebben a részben a résztvevőknek az a feladata, hogy az első részben megszerzett tudást alkalmazzák, saját gyakorlatukat kialakítsák vállalkozásukban. A fenntartható tanuláshoz szükséges, hogy megtervezzék, végrehajtsák, értékeljék, kritikusan reflektálják és dokumentálják a saját projektjüket, tevékenységeiket annak érdekében, hogy a helyszínen javítsák a helyzetet az „itt és most” keretfeltételei között.
Ez a fázis kb. 12 hetet vesz igénybe, amikor a trénerek/tanácsadók szakmai tanácsaikkal kísérik és támogatják a vállalkozásoknál zajló folyamatokat. Elvileg a résztvevőknek maguknak kell alkalmazniuk és megvalósítaniuk az 1. részben megszerzett tudást. Általában azonban tanácsra és támogatásra van szükségük ahhoz, hogy a képzés 1. részében megszerzett tudást a valós helyszíni körülmények között megfelelően alkalmazni tudják, és a saját projektjüket sikerre vigyék.


3.            1,5 nap interaktív foglalkozás

a résztvevő vállalkozások által elért projekt eredmények bemutatása, szakmai értékelése, meglévő tervek aktualizálása
A záró, konklúziós workshopon szó esik többek közt
  • Emberi erőforrás koncepcióról
  • Hogyan segítheti a digitalizáció a napi munkát
  • Hogyan segítheti a digitalizáció az értékesítést?
  • Hogyan segítheti a digitalizáció és az innováció a menedzsmentet
  • Hogyan segítheti a digitalizáció a stratégiai tervezést
  • Hogyan tudják/kell folytatni a tanulók saját projektjüket/cégüket/vállalkozásukat

  

Időzítés

1. fázis            2022. április

2. fázis            2022. április-május-június

3. fázis            2022. június

 

A képzés formája

Az 1. fázis, az első 1,5 napos interaktív foglalkozás Pécsen személyes formában kerül megrendezésre.

A 2. fázis magában foglal egy vagy több vállalati találkozást is, erre személyesen is sor kerülhet.

A 3. fázis reményeink terveink szerint szintén személyes képzési formában Pécsen fog megvalósulni.

 

A képzés költsége

A képzésen való részvétel ingyenes, de előzetes regisztrációhoz kötött.

 

Jelentkezés

A képzésre az alábbi email címen lehet jelentkezni: rettich@iposz.hu . A sikeres jelentkezésről a szervezők visszajelzést küldenekJelentkezési határidő: 2022. március 28.



deneme bonusu veren bahis siteleri online casino siteleri 1xbet mobil poker siteleri rulet oyna bonanza siteleri
deneme bonusu veren siteler
casino siteleri
pendik escort
bahis siteleri
deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler
Desi bengali bhabhi homemade xxx sex mms Petite teen hard fucking interracial sex Cute teen blonde has kinky anal sex in thigh high stockings
Deneme bonusu veren siteler
1xbet giriş
ataşehir escort sultanbeyli escort
Deneme bonusu veren siteler
https://joyfulantidotes.com/
tedxpenn.com
tipobet yeni giriş
deneme bonusu veren siteler
deneme bonusu veren siteler
deneme bonusu veren siteler
deneme bonusu veren siteler
venüsbet
bahis siteleri
sweet bonanza
casino siteleri
superbetin
betsat deneme bonusu veren siteler
çevrimsiz bonus veren siteler casino siteleri casino siteleri canlı casino
en iyi casino siteleri
deneme bonusu veren siteler
deneme bonusu veren siteler